Muistan kyllä, että lupailin osaa tälle viikonlopulle, ja nyt olen pahoillani, kun en pysty lupaustani toteuttamaan. Aikani ei riitä, on kaiken maailman hässähärdellihommelit, joten Greenhillit joutuvat toistaiseksi hiljenemään.

Kuten olen jo aiemmin maininnut jossain, lähden huomenna (31.5.) isoseksi rippileirille ja palaan sieltä vasta 6.6. Käytössäni ei ole nettiyhteyttä, saati sitten simssiä, tuona aikana. Sunnuntaina 7.6. on kyseisen rippileirin konfirmaatiotilaisuus, jonne minun täytyy myös mennä. Ja sitten luultavasti vielä rippijuhliinkin, eli osa ei ilmesty vielä ensi viikonloppunakaan.

Mutta hei, ei huolta! Nyt on kesäloma! Heti tuon ripariviikon jälkeen minulla on kaksi kuukautta aikaa pelata simssiä täysillä ja antaa Greenhillien jatkaa maailmanvalloitustaan. Olen vakaasti päättänyt viedä tämän suvun sinne hamaan loppuun saakka, eli kymmenenteen sukupolveen, enkä aio tinkiä siitä tavoitteesta. Mikäli mitään teknisiä ongelmia ei tule, päätökseni pitää. Aivan sama vaikka siihen menisi monta vuotta, kunhan se kymppisukupolvi tavoitetaan!

Oikein mukavaa kesää ja aurinkoisia päiviä kaikille teille <3
Lisäksi vielä onnitteluni kaikille rankasta kouluvuodesta selvinneille!

Pitäkää hauskaa älkääkä unohtako meitä, sillä me emme ainakaan unohda teitä (:
Sydämellisin kesäterveisin rutted ja Greenhillien poppoo.

Lopuksi vielä pienenpieni kurkistus seuraavaan osaan ;)

Tunnistatteko tyypit?

sneakpeak.jpg